×
Наприклад: ПБФ 175, ФЕЛ 171

281 Публічне управління та адміністрування

ФСП готує управлінців нового типу, фахівців у сфері публічного управління та адміністрування, які володіють навичками розробки та впровадження управлінських рішень, вміють аналізувати державну політику та розробляти заходи для її реалізації, а також досліджувати, оцінювати та порівнювати вітчизняні та зарубіжні практики діяльності органів публічної влади та у сфері електронного урядування тощо. Ми шукаємо амбіційних, талановитих та цікавих особистостей, які зможуть змінити Україну на краще!

 

Публічне управління та адміністрування – це сфера, яка пов’язана з вирішенням стратегічних завдань державних органів, підприємств, установ, організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу і тенденцій розвитку в конкурентному середовищі, а також в певній галузі суспільного виробництва і держави в цілому.

 

Здобувачі вищої освіти отримують теоретичні знання та практичні навички, які необхідні у майбутній професійній діяльності:

– знання структури та особливостей функціонування сфери публічного управління та адміністрування;
– знання стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування;
– знання нормативно-правових актів та положень законодавства у сфері публічного управління та адміністрування;
– розуміння та використання технологій вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень;
– знання основ електронного урядування;
– вміння користуватися системою електронного документообігу;
– вміння здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції;
– вміння налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування;
– використання методів аналізу та оцінювання програм сталого розвитку;
– вміння коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов;
– застосування методів контролю якості у сфері професійної діяльності;
– використання даних статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності;
– застосування сучасні технологій маркетингу та менеджменту в сфері публічного управління та адміністрування.

Деякі приклади працевлаштування

Адміністративно-управлінські посади в органах державної влади, неурядових/громадський організаціях, а також у приватних компаніях (керівник апарату, начальник управління, керівник департамента, керівник/начальник відділу, завідувач сектора, організаційний менеджер, менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з оптимізації управління тощо), державний службовець, спеціаліст державної служби, працівник апарату Верховної Ради України, керівник служби міністра, експерт з ефективного урядування, експерт з дослідження політики, менеджер з розвитку території, менеджер з моніторингу, координатор програми/проєкта, аналітик програми/проєкта, фахівець відділу публічних закупівель тощо.

Чому варто обрати саме нас?

Натискайте на цей лінк або на банер нижче і переглядайте серію коротких інформаційних відеороликів, в яких наші студенти розповідають про:
– причини вибору спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування;
– причини вступу на цю спеціальність саме на факультет соціології і права КПІ ім. Ігоря Сікорського (м. Київ);
– враження щодо навчання та студентського життя.

Детальніше

ВСТУП НА БАКАЛАВРАТ

ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ