Отримай відповіді на свої питання! База супергероїв «КПІ»
CПИСКИ ЗАРАХОВАНИХ
075
Маркетинг
Спеціальність присутня на

Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу НТУУ «КПІ».

Сертифікати ЗНО
  1. Українська мова та література – не менше 100 балів
  2. Математика – не менше 140 балів за умови, що Географія або Іноземна мова – не менше 100 балів
  3. Географія або Іноземна мова – не менше 140 балів за умови, що Математика – не менше 100 балів
Промисловий маркетинг
Форма навчання: денна / заочна
Спеціалізація «Промисловий маркетинг» спрямована на підготовку фахівців, які працюють з найскладнішими ринками business-to-business, а це - найвищій пілотаж у маркетингу. Ми суттєво розширюємо кордони професійного застосування маркетолога завдяки його спроможності глибоко розуміти специфіку як промислового, так і споживчого ринків. Промисловий маркетинг формує у управлінців-маркетологів глобальне мислення, універсальність, гнучкість і адаптовність рішень до кризових явищ, розуміння критеріїв ефективності роботи на ринках. Промисловий маркетолог - це поєднання в одному фахівці аналітики, розрахунку, стратегічного бачення і водночас – креативу, інноваційності, технологічності, гнучкості до швидкозмінних факторів маркетингового середовища глобальної економіки та стійкості до кризових явищ.