×
Наприклад: ПБФ 175, ФЕЛ 171

Вступ для ветеранів

Вступ для ветеранів та учасників бойових дій

Бакалаврат

При вступі для здобуття освітнього ступеня бакалавра учасники бойових дій (УБД) мають право на участь у конкурсі в межах квоти-1, яка складає до 10% від максимального обсягу державного замовлення на відповідні конкурсні пропозиції, але не менше 1 місця. Крім того така категорія вступників має право складати співбесіди в університеті замість національного мультипредметного тесту (НМТ).

Основні етапи

  1. 1. З 1 липня зареєструвати особистий електронний кабінет на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/. Якщо документ про попередню освіту пластиковий, то особисто звертатись до Приймальної комісії не потрібно. Якщо виникли проблеми з реєстрацією, то треба звернутись до консультаційного центру Приймальної комісії.
  2. 2. Подати посвідчення (оригінал та копія), що підтверджує статус УБД до Приймальної комісії найближчого закладу вищої освіти. Також з собою треба мати паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та атестат (свідоцтво) по повну загальну середню освіту (про закінчення 11 класів). Зверніть увагу, що вступ на основі базової середньої освіти (9 класів) можливий лише до закладів фахової передвищої освіти (коледжі) або професійно-технічної освіти (професійні ліцеї або училища).
  3. 3. З 3 по 10 липня зареєструватись в особистому електронному кабінеті для складання співбесід з предметів НМТ: українська мова, математика, історія України (обов’язково), фізика або хімія, або біологія, або географія, або українська література, або іноземна мова (на вибір).
  4. 4. Співбесіди будуть проводитись з 8 по 19 липня. Зверніть увагу, що результати співбесід дійсні при вступі тільки до того закладу освіти, в якому вони складались.
  5. 5. З 19 липня по 1 серпня в особистому електронному кабінеті необхідно подати заяву на вступ на обрану спеціальність та факультет/навчально-науковий інститут. Для участі у конкурсі за квотою-1 (в межах 10% від максимального обсягу держзамовлення) треба відмітити в заяві позначку «Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб» та вказати пріоритет.
  6. 6. Після отримання бюджетної рекомендації (не пізніше 6 серпня) підтвердити вибір місця навчання в особистому електронному кабінеті накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Можна оформити файловий ключ підпису у банку або скористатись Дія.Підпис. Крім цього треба виконати інші вимоги до зарахування, зокрема, підписати договір про навчання з університетом не пізніше 9 серпня (теж можна зробити дистанційно).

 Магістратура

При вступі для здобуття освітнього ступеня магістра учасники бойових дій мають право на складання співбесіди в університеті замість єдиного вступного іспиту (ЄВІ), а також фахового іспиту замість єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ). Для спеціальностей, які не передбачають складання ЄФВВ, також треба буде скласти відповідний фаховий іспит в університеті. Зверніть увагу, що квот при вступі до магістратури немає.

Основні етапи

  1. 1. З 1 липня зареєструвати особистий електронний кабінет на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/. Якщо документ про попередню освіту пластиковий (після 2000 року) або виданий через Єдину державну електронну базу з питань освіти (після 2015 року), то особисто звертатись до Приймальної комісії не потрібно. Якщо виникли проблеми з реєстрацією, то треба звернутись до консультаційного центру Приймальної комісії.
  2. 2. Подати посвідчення (оригінал та копія), що підтверджує статус УБД до Приймальної комісії найближчого закладу вищої освіти. Також з собою треба мати паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та документ про попередній ступінь вищої освіти (диплом бакалавра, спеціаліста або магістра).
  3. 3. З 1 липня зареєструватись в особистому електронному кабінеті для складання співбесіди замість ЄВІ, фахового іспиту або фахового іспиту замість ЄФВВ.
  4. 4. Співбесіди замість ЄВІ, фахові іспити, фахові іспити замість ЄФВВ будуть проводитись з 28 липня по 7 серпня. Зверніть увагу, що результати співбесіди та фахового іспиту дійсні при вступі тільки до того закладу освіти, в якому вони складались.
  5. 5. З 08 серпня по 25 серпня в особистому електронному кабінеті необхідно подати заяву на вступ на обрану спеціальність, освітню програму та факультет/навчально-науковий інститут. Для участі у конкурсі на місця державного замовлення треба відмітити в заяві позначку «Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб» та вказати пріоритет.
  6. 6. Після отримання бюджетної рекомендації (не пізніше 26 серпня) підтвердити вибір місця навчання в особистому електронному кабінеті накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Можна оформити файловий ключ підпису у банку або скористатись Дія.Підпис. Крім цього треба виконати інші вимоги до зарахування, зокрема, підписати договір про навчання з університетом не пізніше 28 серпня (теж можна зробити дистанційно).