Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу КПІ. ім. Ігоря Сікорського.
Програма зацікавить тих, хто бажає отримати звання та навички з організації та провадження маркетингової діяльності підприємств, які працюють на промисловому ринку. Ви зможете: аналізувати ринкову інформацію та проводити маркетингові дослідження; приймати рішення щодо шляхів досягнення ринкового успіху підприємства; опанувати навички та інструменти цифрового маркетингу; розробляти програми реклами, стимулювання продажів та просування продукції. Випускники можуть працювати маркетологами, копірайтерами, діджитал-маркетологами, бренд-менеджерами, маркетологами-аналітиками, начальниками відділів продажів, реклами, збуту.
Підготовка студентів за цією програмою здійснюється з використанням світового та вітчизняного досвіду маркетингової діяльності, найновіших теоретичних та практичних напрацювань, досвіду, отриманого викладачами під час практичної та консалтингової діяльності в Україні та за кордоном. Випускники можуть працювати на керівних посадах, директорами з маркетингу, провідними фахівцями зі стратегічного планування та управління маркетингом на підприємствах різного профілю, бути бренд менеджерами, керувати продуктовою стратегією підприємства, бути керівниками з діджитал-маркетингу або керувати маркетинговою функцією в онлайн-середовищі.
Ви надаєте згоду на використання файлів cookie. Ми використовуємо файли cookie задля покращення вашого користувацького досвіду та для зберігання та / або доступу до інформації про пристрій. Згода на використання файлів cookie дозволить нам обробляти дані про поведінку користувача або про унікальні ідентифікатори на цьому сайті. Відмова або відкликання згоди може негативно вплинути на певні можливості та функції.