Фундаментальні знання з теорії та практики медіа, все, що ти хотіі знати про сучасний комунікаційний світ, його сутність та структуру. Журналістика – це не тільки «четверта влада», це ґрунтовна гуманітарна підготовка, навички критичного мислення, аналізу, систематизації інформації та розуміння процесів створення та поширення інформаційних потоків. Наші випускники – це фахівці з журналістики, видавничої справи та редагування, реклами і зв’язків з громадськістю, прикладних соціальних та масових комунікацій. Вони знають про інформацію все і працюють в найбільших медіа України та світу, видавництва, рекламних агенція, PR-компанія, у рекламних та креативних відділах великих корпорацій.
Освітня програма (ОП) першого бакалаврського рівня вищої освіти «Видавнича справа та редагування» базується на наукових положеннях з урахуванням сучасного стану розвитку журналістики, орієнтує на актуальні спеціалізації, у межах яких можлива подальша професійна кар’єра у сфері соціальних комунікацій, видавничої справи та редагування. ОП «Видавнича справа та редагування» передбачає вивчення студентами особливостей комунікаційного процесу, опанування різних видів редагування та обробки інформації, основних засад медіаменеджменту й організаційних вимог до видавничого бізнесу. За ОП «Видавнича справа та редагування» готують журналістів, редакторів, коректорів, медіааналітиків, комунікаційних консультантів, прес-аташе, дикторів радіо та телебачення, керівників редакцій і видавництв, що працюють у видавництвах, редакціях друкованих та електронних видань, інформаційних агентствах, на радіо й телебаченні.
Освітня програма (ОП) першого бакалаврського рівня вищої освіти «Реклама і зв’язки з громадськістю» спрямована на підготовку фахівців ринку рекламно-комунікаційних послуг з високим рівнем професійної компетентності. ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» передбачає вивчення основ маркетингових комунікацій та головних засад рекламного бізнесу, опанування всіх особливостей PR-діяльності та медіапланування, прикладні соціально-комунікаційні технології, методи й методики збору, обробки та поширення інформації, професійні норми та стандарти й інші спеціальні методики, що використовують в галузі реклами і зав’язків з громадськістю. За освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю» готують рекламістів, креативних директорів, фахівців у галузі PR широкого профілю та консультантів в усіх сферах зв’язків з громадськістю, копірайтерів, спічрайтерів, що працюють у відділах реклами і зв’язків з громадськістю та в інших громадських організаціях.
Освітньо-професійна програма (ОПП) другого (магістерського) рівня вищої освіти «Видавнича справа та редагування» спрямована на підготовку ви-сококваліфікованих, конкурентоспроможних, інтегрованих у європейський та світовий науковий простір фахівців, що здатні вирішувати складні нау-кові завдання і проблеми у галузі журналістики, видавничої справи та ре-дагування, здійснювати інноваційну наукову та професійну діяльність, що передбачає створення нових цілісних знань. ОПП «Видавнича справа та редагування» базується на наукових по-ложеннях з урахуванням сучасного стану розвитку журналістики, орієнтує на актуальні спеціалізації, у межах яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра у сфері соціальних комунікацій, видавничої справи та ре-дагування. Випускники можуть працювати на таких посадах: керівники підпри-ємств, установ та організацій; директори малих фірм; керівники видав-ництв, редакцій тощо у медійних відділах на телебаченні, радіо, держав-них, громадських та комерційних організаціях.
Освітньо-професійна програма (ОПП) «Реклама і зв’язки з громадські-стю» забезпечує поглиблену підготовку висококваліфікованих фахівців в галузі «Журналістика», що здатні розв’язувати комплексні проблеми у галузі журналістики, реклами та PR, демонструвати ефективну комуніка-ційну поведінку, здійснювати інноваційну наукову та професійну діяль-ність, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення но-вих цілісних знань. ОПП «Реклама і зв’язки з громадськістю» базується на наукових положеннях з урахуванням сучасного стану розвитку журналістики, орієнтує на актуальні спеціалізації, у межах яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра у сфері соціальних комунікацій, реклами і зв’язків з громадськістю. Випускники можуть працювати на таких посадах: керівники підприємств, установ та організацій; директори малих фірм; керівники рекламних та піар-агентств тощо у медійних відділах на телебаченні, радіо, державних, громадських та комерційних організаціях.