×
Наприклад: ПБФ 175, ФЕЛ 171

075 Маркетинг

Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу КПІ. ім. Ігоря Сікорського.

ВСТУП НА БАКАЛАВРАТ

ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ