×
Наприклад: ПБФ 152, ФЕЛ 171
Ваші бали ЗНО можно розрахувати за цим посиланням

075 Маркетинг

Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу НТУУ «КПІ».

ВСТУП НА БАКАЛАВРАТ

  1. Необхідні результати НМТ або сертифікати ЗНО 2019-2021 та вагові коефіцієнти для вступу за державним замовленням та за кошти фізичних та/або юридичних осіб:
  2. 1. Українська мова - 0,35
  3. 2. Математика - 0,4
  4. 3. Історія України - 0,25
  5. 4. Мотиваційний лист
  6. Мінімальний конкурсний бал для вступу за державним замовленням - 125
  7. Мінімальний конкурсний бал для вступу за кошти фізичних та/або юридичних осіб - 100

ВСТУП ДО МАГІСТРАТУРИ

  1. Необхідні сертифікати вступних випробувань:
  2. 1. Магістерський тест з навчальної компетентності (МТНК) - 0,5
  3. 2. Фахове вступне випробування - 0,5
  4. 3. Мотиваційний лист
  5. Мінімальний конкурсний бал для вступу за державним замовленням - 125
  6. Мінімальний конкурсний бал для вступу за кошти фізичних та/або юридичних осіб - 100