Як зареєструватись на ЄВІ / ЄВВ вступникам до аспірантури
Для дистанційної реєстрації необхідно:
1. Завантажити бланк заяви-анкети за посиланням (.docx, .pdf) та заповнити її. Заяву-анкету можна роздрукувати та заповнити власноруч або заповнити відповідні поля в текстовому редакторі.
В заяві-анкеті необхідно зазначити:
1.1. Заклад освіти – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
1.2. Прізвище, ім’я, по батькові вступника.
1.3. Дата народження вступника (в форматі ДД.ММ.РРРР).
1.4. Дані документа, що посвідчує особу. За наявності дійсного паспорта громадянина України для виїзду за кордон, радимо долучити його дані.
1.5. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП).
1.6. Інформацію про здобутий рівень освіти або про заклад освіти, який закінчує вступник. Зверніть увагу, що довідка щодо планового строку завершення навчання та отримання диплому необхідна тільки тим вступникам, дані яких не вносяться до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (наприклад, випускники-курсанти закладів освіти зі специфічними умовами навчання).
1.7. Контактний телефон.
1.8. Населений пункт для складання ЄВВ (перелік міст в Україні, складання ЄВВ за межами України не передбачено).
1.9. Необхідність проходження ЄВІ (так/ні).
1.10. Іноземна мова ЄВІ (англійська, німецька, французька або іспанська).
1.11. Населений пункт для складання ЄВІ (перелік міст в Україні, складання ЄВІ для вступників до аспірантури за межами України не передбачено).
1.12. Умови отримання екзаменаційного листка в разі дистанційної реєстрації (особисто у приймальній комісії або поштову адресу: УкрПошта або НоваПошта, для відправлення)
1.13. Зазначити ім’я та прізвище та поставити підпис.
1.14. Зазначити вашу персональну електронну пошту, для зв’язку.
1.15. Зазначити додатково подані документи (сканкопії).
Після внесення всіх даних до заяви-анкети, перевірте їх правильність!
Заповнену власноруч заяву-анкету необхідно відсканувати у форматі .pdf або зберегти заповнений в електронному вигляді документ у форматі .pdf (розмір файла не повинен перевищувати 1 Мб). Заповнений електронний варіант заяви-анкети (файл у форматі .pdf) необхідно підписати особистим кваліфікованим електронним підписом. Для підпису можна скористатись файловим ключем, наприклад від Приватбанку, або сервісом Дія.Підпис (як підписати файли електронним підписом?). Формат файлу з електронним підписом повинен бути одним з наступних: .pdf (PAdES), .p7s (CAdES), .asice (ASIC-E), .asics (ASIC-S).
КЕП накладається ВИКЛЮЧНО на заявку-анкету!!!
2. Відсканувати документ, що посвідчує особу, який зазначено в заяві-анкеті (паспорт або закордонний паспорт – для громадян України, посвідка на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус – для іноземних громадян). Саме з цим документом вступник має з’явитись до пункту тестування.
Для успішної реєстрації необхідно надіслати сканкопії обох сторін ID-картки або 1,2 сторінок паспорта-книжки (за наявності вклеєних фото на 3-5 сторінках їх треба надіслати також), або сторінки закордонного паспорта з фото (перший розворот), або посвідки на постійне місце проживання (всі сторінки або обидві сторони посвідки з безконтактним електронним носієм).
Зберегти відскановані зображення в один файл у форматі .jpg розміром до 1 Мб.
3. Відсканувати облікову картку платника податків або паспорт громадянина України, до якого внесено дані про РНОКПП або документ, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП (для громадян України, які в установленому законодавством порядку відмовилися від прийняття РНОКПП – паспорта громадянина України, у якому проставлено відмітку про відмову від прийняття РНОКПП).
Зберегти відскановане(ні) зображення в один файл у форматі .jpg розміром до 1 Мб.
4. Відсканувати документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) – диплом спеціаліста або магістра (для осіб, які завершили навчання в минулі роки) або довідку щодо планового строку завершення навчання та отримання диплома у 2024 році, видану за місцем навчання (для осіб, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти).
Зберегти відскановане(ні) зображення в один файл у форматі .jpg розміром до 1 Мб.
5. Відсканувати фотокартку для документів із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника (на білому / світлому фоні, співвідношення сторін зображення 3х4).
Зберегти відскановане(ні) зображення в один файл у форматі .jpg розміром до 1 Мб.
6. Надішліть заповнену заяву-анкету, підписану кваліфікованим електронним підписом у форматі .pdf (PAdES), .p7s (CAdES), .asice (ASIC-E), .asics (ASIC-S), а також всі сканкопії вищезазначених документів на електронну пошту pk.phd@lll.kpi.ua. В темі листа необхідно вказати повні П.І.П. вступника.
Для особистої реєстрації необхідно подати до Приймальної комісії заповнену та підписану заяву-анкету, а також:
- копію документа, що посвідчує особу, за наявності дійсного паспорта громадянина України для виїзду за кордон, радимо долучити його копію;
- копію документа, що підтверджує інформацію про РНОКПП або копію документа, що підтверджує причину невнесення до анкети інформації про РНОКПП;
- копію документа про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (для осіб, які завершили навчання в минулі роки) або копію довідки, виданої за місцем навчання, щодо планового завершення навчання та отримання диплома в 2025 р. (для осіб, які завершують навчання в поточному році, персональні дані яких не вносять до Єдиної державної бази з питань освіти);
- фотокартку для документів, що відповідає досягнутому віку вступника (на білому / світлому фоні, співвідношення сторін зображення 3х4 см).