Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу КПІ. ім. Ігоря Сікорського.
Програма зацікавить тих, хто бажає отримати звання та навички з організації та провадження маркетингової діяльності підприємств, які працюють на промисловому ринку. Ви зможете: аналізувати ринкову інформацію та проводити маркетингові дослідження; приймати рішення щодо шляхів досягнення ринкового успіху підприємства; опанувати навички та інструменти цифрового маркетингу; розробляти програми реклами, стимулювання продажів та просування продукції. Випускники можуть працювати маркетологами, копірайтерами, діджитал-маркетологами, бренд-менеджерами, маркетологами-аналітиками, начальниками відділів продажів, реклами, збуту.
Підготовка студентів за цією програмою здійснюється з використанням світового та вітчизняного досвіду маркетингової діяльності, найновіших теоретичних та практичних напрацювань, досвіду, отриманого викладачами під час практичної та консалтингової діяльності в Україні та за кордоном. Випускники можуть працювати на керівних посадах, директорами з маркетингу, провідними фахівцями зі стратегічного планування та управління маркетингом на підприємствах різного профілю, бути бренд менеджерами, керувати продуктовою стратегією підприємства, бути керівниками з діджитал-маркетингу або керувати маркетинговою функцією в онлайн-середовищі.