Маркетинг – це універсальна спеціальність, адже інструменти маркетингового управління гнучко адаптуються як до традиційних, інноваційних ринків, так і до ринків, які ще тільки з’являтимуться. Маркетолог завжди матиме високооплачувану роботу у майбутньому, оскільки саме від нього залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. Окрім класичних дисциплін з вивчення інструментів дослідження ринків, стратегічного управління, товарознавства, логістики, ціноутворення, маркетингових комунікацій, студенти-маркетологи вивчають найактуальніші трендові курси, що відповідають запитам роботодавців і інформаційного суспільства. А курсові та дипломи виконуються на конкретних підприємствах, що дозволяє студентам ще під час навчання отримати реальний досвід роботи маркетолога, бренд-менеджера, маркетингового аналітика, рекламіста, копірайтера тощо. Маркетологи вивчають шляхи підвищення економічної ефективності підприємств на прикладах досвіду успішних підприємств і унікальних напрацювань наукової школи маркетингу КПІ. ім. Ігоря Сікорського.
Програма зацікавить тих, хто бажає отримати звання та навички з організації та провадження маркетингової діяльності підприємств, які працюють на промисловому ринку. Ви зможете: аналізувати ринкову інформацію та проводити маркетингові дослідження; приймати рішення щодо шляхів досягнення ринкового успіху підприємства; опанувати навички та інструменти цифрового маркетингу; розробляти програми реклами, стимулювання продажів та просування продукції. Випускники можуть працювати маркетологами, копірайтерами, діджитал-маркетологами, бренд-менеджерами, маркетологами-аналітиками, начальниками відділів продажів, реклами, збуту.
Підготовка студентів за цією програмою здійснюється з використанням світового та вітчизняного досвіду маркетингової діяльності, найновіших теоретичних та практичних напрацювань, досвіду, отриманого викладачами під час практичної та консалтингової діяльності в Україні та за кордоном. Випускники можуть працювати на керівних посадах, директорами з маркетингу, провідними фахівцями зі стратегічного планування та управління маркетингом на підприємствах різного профілю, бути бренд менеджерами, керувати продуктовою стратегією підприємства, бути керівниками з діджитал-маркетингу або керувати маркетинговою функцією в онлайн-середовищі.
Ця програма орієнтована на підготовку фахівців, здатних вирішувати складні завдання в сфері маркетингу, використовуючи сучасні цифрові технології та інноваційні підходи. Вона дає можливість глибоко вивчати ринкові процеси, аналізувати поведінку споживачів, розробляти ефективні маркетингові стратегії та створювати унікальні бренди. Програма передбачає поєднання теоретичної підготовки з практичною діяльністю, включаючи проведення власних наукових досліджень і виконання реальних кейсів. Завдяки акценту на концепціях сталого розвитку та цифрових трендах, випускники програми стають висококваліфікованими експертами у своїй галузі. Вони можуть працювати в міжнародних корпораціях, запускати власні стартапи, займатися консультуванням або обирати академічну кар'єру, навчаючи майбутніх фахівців.