Студенти одержують знання з оздоровлення людини та фізичної реабілітації. У процесі навчання набувають ґрунтовних знань і умінь з медико-біологічних та педагогічних питань теорії, методики та практики фізичного виховання, нетрадиційних видів оздоровчої фізичної культури і масажу, методів фізичної реабілітації, технічних засобів з оздоровлення, фізичної реабілітації, фізичного виховання і спорту. Випускники працюють фахівцями з фізичної реабілітації і оздоровлення людини, у державних та громадських установах з фізичної культури та спорту, фізкультурно-спортивних комплексах, оздоровчо-спортивних та реабілітаційних центрах, середніх та вищих навчальних закладах.
Кафедра біобезпеки і здоров`я людини готує фахівців, здатних розв'язувати складні задачі та проблеми у сфері оцінки характеру функціональних та морфофункціональних змін в організмі, можливість їх відновлення чи компенсації з застосуванням фізичних засобів та технологій, розробки індивідуальних реабілітаційних програм та їх реалізація для відновлення функціонального стану і профілактики захворювань, попередження ускладнень та інвалідизації під час захворювання, відновлення здоров’я, порушених функцій організму, працездатності людини, вироблення нових рухів, компенсаторних навичок, здатності користування протезами та іншими технічними засобами реабілітації, аналізу ефективності реабілітаційних технологій та їх удосконалення, отримання досвіду та практики проведення наукових досліджень за фахом галузі та здійснювати інноваційну професійну діяльність.Фізичний терапевт застосовує сучасні прийоми, технології фізичної терапії, сучасні підходи до оцінки стану пацієнта та прогнозування можливості застосування відповідних реабілітаційних технологій, розробка індивідуальних реабілітаційних програм, нових та удосконалення наявних реабілітаційних методик, застосування та удосконалення сучасних лікувально-діагностичних комплексів, методів діагностики і моніторингу стану здоров'я.
Кафедра біобезпеки і здоров`я людини готує фахівців, здатних розв'язувати складні задачі та проблеми у сфері оцінки характеру функціональних та морфофункціональних змін в організмі, можливість їх відновлення чи компенсації з застосуванням фізичних засобів та технологій, розробки індивідуальних реабілітаційних програм та їх реалізація для відновлення функціонального стану і профілактики захворювань, попередження ускладнень та інвалідизації під час захворювання, відновлення здоров’я, порушених функцій організму, працездатності людини, вироблення нових рухів, компенсаторних навичок, здатності користування протезами та іншими технічними засобами реабілітації, аналізу ефективності реабілітаційних технологій та їх удосконалення, отримання досвіду та практики проведення наукових досліджень за фахом галузі та здійснювати інноваційну професійну діяльність. Фізичний терапевт застосовує сучасні прийоми, технології фізичної терапії, сучасні підходи до оцінки стану пацієнта та прогнозування можливості застосування відповідних реабілітаційних технологій, розробка індивідуальних реабілітаційних програм, нових та удосконалення наявних реабілітаційних методик, застосування та удосконалення сучасних лікувально-діагностичних комплексів, методів діагностики і моніторингу стану здоров'я.
Мета освітньої програми полягає у підготовці висококваліфікованих, конкурентноспроможних, інтегрованих у світовий науково-освітній простір фахівців, здатних розв’язувати комплексні проблеми у професійній та дослідницько-інноваційній діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань в охороні здоров’я, зокрема у фізичній терапії, ерготерапії, науково-педагогічній та професійній діяльності.
Основний фокус
Забезпечення формування здатності розв’язувати комплексні проблеми в сфері охорони здоров’я, професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, опанування методологією наукової та освітньої діяльності, проводити власні наукові дослідження.
Особливості
Програма підготовки аспірантів акцентована на навчанні через дослідження та поєднанні практичної і теоретичної підготовки, включає освітню та наукову складові, передбачає науково-педагогічну підготовку для формування навичок у сфері дослідницької та освітньої діяльності, навиків розробки авторських реабілітаційних методик, оцінку ефективності існуючих та нових реабілітаційних технологій на основі доказової медицини. Високий рівень дослідницької частини підготовки забезпечується науковими школами, наявністю лабораторій, договорів про співпрацю з провідними лікувальними, реабілітаційними та науково-дослідними установами МОЗ та НАМН України.